Apex Legends Evreni “Her şey Nasıl Başladı?”

Anasayfa » Haberler » Apex Legends Evreni “Her şey Nasıl Başladı?”
 Duyurular

Merhaba millet!

Bugün herkesin çok merak ettiğini düşündüğüm bir konumuz var. Apex Evreni Nasıl Başladı? Oyunlar neden ortaya çıktı? Buradaki amaç ne? IMC,Hammond Robotics gibi şirketlerin oyunlardaki yeri neydi veya ne oldu gibi sorularınızı yanıtlayacağım.

Ama Apex Evrenini çözmemiz için önce Titanfall Evrenine bakmamız gerekiyor. Çünkü bildiğiniz üzere Apex Legends, Titanfall evreninde geçen bir oyun.

Öncelikle Titanfall evreninin nasıl oluştuğunu ve en başından bu yana kadar yaşanılan savaşları, oluşan birlikleri ve teknoloji devlerini konuşalım. Şimdiden söylüyorum bu inanılmaz detaylı bir hikaye yazısı olacak, o yüzden dikkatli ve anlayarak okumanızda fayda var.  Hikaye okadar karmaşık ki her şey birbirine girmiş durumda neyin ne zaman olduğu veya kimin ne zaman kurulduğuna dair çok az bilgi var yani eklemeler çıkartmalar yapılmış o yüzden kafanız karışırsa şaşırmayın çünkü gerçekten kafa karıştırıcı bu nerden geldi diyeceğiniz şeyler mevcut. Hikayenin alt yapısı sağlam değil pek. Tifanfall için konuşuyorum tabii.

 

Şimdi burada hikayeden önce birlikleri ve Frontierdan bahsetmek istiyorum. çünkü hikayeyi bütünüyle anlamak için önce bir birlikleri ve terimleri bilmeniz gerekiyor birkaçını Apex Legends’dan hatırlarsınız zaten. Sonra Hikayeye geçeceğim.

Interstellar Manufacturing Corporation yani yıldızlararası üretim şirketi Eskiden Hammond Engineering olarak adlandırılırdı. IMC, Dünya’ya dayanan devasa bir endüstriyel holdingdir. Dünya’nın desteğiyle IMC, zengin kaynaklarından yararlanmak için filolarını uzak, bağımsız insan kolonisi dünyalarına yerleştirdi. Yıldızlararası Üretim Şirketi veya IMC, büyük bir mega şirkettir ve Çekirdek Sistemlerde(Frontierda güneş sistemi gibi sisteminin olduğu birden fazla gezegene sahip olan sistemlerin hepsine verilen isim) insanlık için fiili hükümettir . IMC’nin akla gelebilecek hemen hemen her sektörde sayısız yan kuruluşu ve hissesi vardır ve geniş bir Deniz Kuvvetleri ve Deniz Piyadeleri de dahil olmak üzere kendi Silahlı Servisleri ile yasa ve düzeni uygular . Daha yakın zamanlarda, IMC , Çekirdek Sistem takviyelerinden yarım on yıl boyunca kopmuş olan Frontier Milislerine karşı savaşta çıkmaza girdi .

Kalan Filo

Kalan Filo, Koramiral Spyglass tarafından yönetilen ve Demeter Savaşı’nın ardından Sınır’da terk edilen IMC filosuna verilen addır. Kalan Filo büyük ölçüde Spectre , Stalker ve Reaper’lardan oluşuyor.

 

Arkeolojik Araştırma Bölümü (ARES Bölümü), General Marder tarafından yönetilen ve IMC’nin – ve insanlığın – bir bütün olarak ilerlemesine adanmış IMC’nin Frontier kuvvetlerinin bölümüdür.  Bu amaçla, ARES Bölümü, Fold Silahı(Gezegen yok edici) gibi yabancı yapıların incelenmesi ve restorasyonu ile ilgilenmektedir . ARES Bölümü şu anda kendi IMC birliklerinin yanında birçok paralı asker istihdam ediyor ve Kalan Filo’ya karşı savaşta yer aldı.

Vinson Dynamics, silahların, Titanların ve Simulacrumların yaratılması için sözleşmeli IMC’nin bir silah üreticisi ve yan kuruluşudur.

Titanfall evreninde var olan en büyük gezegenler arası şirketlerden biri olan  Hammond Robotics , IMC ile müttefik olan büyük bir üretim, havacılık ve savunma müteahhitidir . 20. yüzyıldan beri robot tasarımının ön saflarında yer aldığını iddia eden Hammond, IMC  davası  için Titans , Marvins ve Spectre’lar da dahil olmak üzere önemli miktarda savaş malzemesi üretiyor . Logoları tüm Titan brifing videolarında bulunabilir. Şirket ayrıca Simulacrum ve enerji alanlarında da faaliyet göstermektedir.

 

Apex Predators, Güney Afrikalı paralı asker Kuben Blisk tarafından kurulan ve en yüksek teklifi verenle (genellikle IMC) sözleşmeli olan bir paralı asker şirketidir. Predators, para aldıkları sürece kimin için savaştıklarını umursamıyorlar.

Sınır Milisleri (Bazen Koloni Milisleri veya Milisler olarak anılır), Sınırda faaliyet gösteren ve haklarından mahrum bırakılmış çiftçilerden, çiftlik sahiplerinden, paralı askerlerden, korsanlardan ve teröristlerden oluşan bir vatandaş milis gücüdür.

Syndicate

Syndicate, 2708’den bir süre sonra selefi Mercenary Syndicate tarafından kurulan gizemli bir organizasyondur . Apex Oyunlarını işletirler ve yönetirler ve ayrıca Frontier uzayının evcilleştirilmemiş bir bölgesi olan The Outlands’ın büyük bir bölümünü kontrol ettikleri bilinmektedir . Outlands’in kontrolü için sürekli rekabet halinde olan bu tür diğer gruplara karşı sert rekabetleri olan, çoğunlukla suç örgütü olduklarından şüpheleniliyor. Kuben Blisk’in The Syndicate’in bir üyesi olduğuna, hatta sözde kurucu üye olduğuna inanılıyor.

The Frontier/Sınır

Titanfall evreninde , insanlığın birçok nesli, keşfedilen uzayın en derin bölgelerinde yaşıyor. Bu geniş bölge, Sınır/Frontier olarak bilinir . Birçok tanınmış ve yerleşik güneş sistemi içerir, ancak daha birçok dünya keşfedilmemiştir.

Çoğu insan, Dünya’ya daha yakın olan Çekirdek Sistemlerde , normal uygarlıktan asla bu kadar uzağa seyahat edemedi. Ancak öncüler, kaşifler, paralı askerler, kanun kaçakları ve askerler için Frontier hem macera hem de fırsat sunuyor.

28. yüzyılın başlarında, Frontier, Interstellar Manufacturing Corporation(IMC) ile kendilerine Frontier Militia adını veren bir grup arasında büyük ölçekli bir çatışmanın ortamı haline geldi. Bu çatışma, Frontier Savaşı olarak bilinecek ve nihayetinde bir Milis zaferiyle sonuçlanmadan önce birkaç yıl sürecek. Bununla birlikte, çatışma, savaşın resmen sona ermesinden yıllar sonra bile savaşın etkilerini hissederek, Frontier’da izini bırakacak.

Frontier’de, doğal olarak meydana gelen Dünya benzeri bir gezegene sahip sistemlerin çoğu, Kütle ve Yıldızlara olan mesafesi kritik olan gezegenlerdir.  Böyle bir sistemdeki gezegenlerin geri kalanı genellikle hemen yerleşim için uygun değildir. Bazı durumlarda, bir gezegen, desteksiz insanın hayatta kalması için gerekli olan nefes alabilir bir atmosfer sağlamak için 60-100 yıllık terraforming(bir gezegenin çeşitli değişikliklerle insan yaşamına uygun hale getirlmesi işlemi) yoluyla değiştirilebilir.

En eski kolonize sistemler, en azından Dünya benzeri bir dünyaya sahip olan (çok sıcak, çok soğuk olmayan ve insan yaşamını sürdürebilen) insan yerleşimine uygunlukları nedeniyle seçilmiştir. Kriterlerden bazıları şunlardı; nefes alabilen veya terraformable bir atmosfer, güvenli jeolojik ve kozmik koşullar ve kabaca 1 g yerçekimine sahip.

Bilinen uzayda yaşanabilir gezegenler olsa da, onları içeren sistemler nadiren birbirine yakın kümelenir. Frontier bu konuda oldukça sıra dışı ve bunun nasıl ortaya çıktığı bir muamma.

Sistem Gezegen Konum
Freeport Sistemi Harmony Nexus (Militia HQ)Glitch (Based on)
Unknown Planet Lagoon
Unknown mountainous moon Outpost 207
The Badlands Leviathan Boneyard
Unknown Planet Exoplanet
Dakota Sistemi Unknown Planet Zone 18
Demeter Sistemi Demeter Demeter (level)
Fourth Moon of Demeter Airbase
Bilinmeyen sistem Angelia Angel City
Bilinmeyen sistem TyphonOrthros (Ay) Fold WeaponComplex

Boomtown

Crash Site

Reclamation Facility

World Foundry

Dynamic Testing Facility

Interstellar Beacon

Sector Bravo-217 Troy Colony G21
Relic
Bilinmeyen sistem Gridiron Rise
Training Ground
Bilinmeyen Sistem Cibus Black Water Canal
Yuma Sistemi Eden Eden
Victor Fracture
Bilinmeyen Sistem Lemuria Homestead
The Outlands Solace King’s CanyonParty Crasher
Talos World’s EdgePhase Runner

Hephaestus Station (Overflow)

Psamathe OlympusMalta
Gaea Storm PointHabitat-4
Boreas Chikuum
Salvo The BonecageMatakana

 

Frontiter bunları içeriyor işte arkadaşlar.

Fold Silahı:

Gezgenleri yok etme gücüne sahip uzaylı yapımı bir silah.

Jumpdrive:

Jump Drive , bir geminin göz açıp kapayıncaya kadar çok uzun mesafeler kat etmesini sağlar. Bir gemi, Jump Drive yeniden şarj olurken temel iticileri kullanarak ağır ağır ilerlediği için, atlamalar arasında saldırılara karşı savunmasızdır. Yeniden doldurma, geminin boyutuna ve atlama mesafesine bağlı olarak birkaç saniyeden birkaç güne kadar sürebilir. Tahrikler, muhtemelen negatif maddeyi yeniden doldurmak için özel olarak rafine edilmiş bir yakıt gerektirir ve uzun atlama serilerinde, gemi yakıt ikmali yapan bir gemi veya istasyonun menzili içinde olmazsa, gerçek bir yakıtsız mahsur kalma tehlikesi vardır. Ayrıca Loba’nın bileziğide bu teknolojiyi kullanmaktadır.

Ark:

Ark , General Marder ve ARES Bölümü tarafından Typhon’da keşfedilen bir uzaylı teknolojisi parçasıdır . Ark hakkında çok az şey biliniyor, ancak bir tür güç kaynağı veya Katlama Silahının çalışması için kritik olan diğer temel bileşen olarak işlev görmesi dışında .

“Ark” terimi, şu anda bilinmeyen nedenlerle ARES Bölümü bilim adamları tarafından verilen bir isimdir. Amaçlanan adı şu anda bilinmiyor.

Spectre:

 

 

BRD-01 Otomatik Piyade ” Spectre “, Titanfall ve Titanfall 2’de oynanamayan bir karakter olan bir Minion türüdür.     Gruntlardan kolayca daha güçlüdürler , ancak çok sayıda olmadıkça Pilotlar için bir tehdit oluşturmazlar . Hammond Robotics tarafından üretilirler ve MRVN Otomatik Asistanlarının son derece yükseltilmiş ve silahlaştırılmış versiyonlarıdır.

Hikayeye Başlayabiliriz.

Zaman Çizelgesi:

Tarih öncesi:

The Frontier’da bilinmeyen bir uzaylı uygarlığı yükselir , Fold Weapon , Ark ve hatta Zaman Yolculuğu ve Faz Kaydırmaya izin veren teknolojiyi yaratır . Birkaç ilkel uygarlık da bataklıklarda ve lagünlerde taş yapılar ve tapınaklar bırakarak ölürler. Bu uzaylı ırklarından kalan silahlar çeşitli şirketler tarafından kullanılıyor. Yani Titanfall evrenindeki büyük güç içeren silahların ve teknolojilerin bazıları uzaylılara dayanıyor.

IMC’nin yükselişi:

Jump Drive’ın ortaya çıkmasından önce , insan uzay araştırmaları büyük ölçüde Dünya’ya ve Güneş Sistemine yakın olan yakın gezegenlerle sınırlıydı. Bu zamanda, Doktor Hammond liderliğindeki Hammond Engineering , Dünya’da yükseldi. Sonraki on beş yıl içinde şirket katlanarak büyüdü ve Titan tasarımları, gezegen araştırma teknolojisi ve malzeme bilimi ile pazarı köşeye sıkıştırdı. Bu zamanda, Jump Drive icat edilecek ve Dünya’yı çevreleyen yakın yıldız sistemlerine bir kolonist dalgası gönderilecekti. Bununla birlikte, yaşanabilir dünyalar nadirdi ve bu acemi bölge yakında Çekirdek Sistemler olarak bilinecek.

Önümüzdeki yüzyılda, Hammond Engineering bir dizi birleşme ve yeniden markalaşma sürecinden geçerek kendisini Interstellar Manufacturing Corporation imajında ​​yeniden şekillendirecekti. Bu süre içinde, IMC, ilk Spectre’yi üretmeleri ve hızlı genişlemeleri nedeniyle, bir dizi çatışmada ve bilinmeyen düşmanlara karşı bir silahlanma yarışında savaşarak Çekirdek Sistemlerde baskın güç haline gelecekti . IMC, Çekirdek Sistemlere demir yumrukla hükmederek bu çatışmaları kazanacaktı.

The Froniter’ın Keşfi:

Uzay araştırmalarının artan kullanılabilirliği ile, yoğun bir şekilde paketlenmiş yaşanabilir gezegenlerden oluşan yeni bir bölge keşfedildi; Froniter/Sınır . Frontier’in ilk yerleşimi, kamu yararı ve Çekirdek Sistem Çatışmalarının gazileri tarafından IMC Serviceman’s Rejustment Act – namı diğer “GI Bill” kapsamında finanse edilen gaziler tarafından yönlendirildi. İlk yerleşimcilere bu yeni dünyalarda koloniler kurmak için para ve fon verildi, ancak Frontier’in yeniliklerine olan kamu ilgisi azaldıkça destek kısa sürede geri çekildi.

Yine de ve tüm beklentilerin aksine, Frontier’deki koloni yaşamı sadece hayatta kalmakla kalmadı, aynı zamanda gelişti. Sınır yerleşimciler yüzlerce dünyada kasabalar, köyler, şehirler ve ileri karakollar yarattı. Ancak barış uzun sürmeyecek ve IMC sonunda geri dönecekti. Frontier’in yerleşimine yaptıkları ilk yatırımı, üstün mülk ilan etmek için yeterli bir neden olarak göstererek, IMC, direnmeye çalışan herkes için sıkıyönetim – ya da daha kötüsü – işgal etti. Bu süre içinde IMC, Base Golden , Airbase Sierra , Demeter rafinerisi ve Training Ground Whitehead gibi tesisler kurdu.

Titan Savaşları:

Titan Savaşları, Interstellar Manufacturing Corporation ile Frontier Militia arasında Titanfall’dan  on beş yıldan fazla bir süre önce The Frontier’de gerçekleşen bir savaştır . 

 

Titan Savaşları ile ilgili ayrıntılar az, ancak Sınır Milislerinin savaşın ilk birkaç yılında işleyen Titanlara erişimi olmadığı ve zaferler elde etmek için Mag Launcher gibi Anti-Titan silahlara büyük ölçüde güvendiği ima edilmektedir. Frontier Milis’in Titanları nasıl ele geçirdiği tam olarak bilinmiyor, ancak onları IMC’den ele geçirdikleri varsayılabilir. Milis Pilotlarının kusurlu IMC Pilotları olup olmadığı veya Milislerin yeni pilotları eğitmek için uygun tesislere sahip olup olmadığı da bilinmemektedir .

Sonrası

Şirketin önümüzdeki birkaç on yıl boyunca Frontier üzerinde kontrol kurması göz önüne alındığında, Titan Savaşları muhtemelen bir IMC zaferiydi.

Bununla birlikte, savaşın sonunda belirli bir dizi olay, XO James MacAllan’ın IMC’ye isyan etmesine ve Andromeda Sınıfı Taşıyıcı IMS Odyssey’i çalmasına yol açtı.

Barker ve MacAllan’ın bu çatışmalardaki taktikleri, IMC’nin önümüzdeki on yıllardaki isyan bastırma protokollerinin belkemiğini de oluşturdu.

The Frontier Savaşı

Titanfall olaylarından on beş yıl önce, IMC, paralı asker Kuben Blisk liderliğindeki Apex Predators’ı işe alarak Frontier’deki isyan bastırma operasyonlarına büyük ölçüde dahil olacaktı . Sonunda, IMC , IMC yakıt ikmal limanı Demeter’de son bir yüzleşmeyle zorlandı. Savaş, IMC kuvvetlerinin Kalan Sınırda mahsur kalması ve Amiral Yardımcısı da dahil olmak üzere subayların ve Milis davasına benzer piyadelerin kaçmasıyla sona erdi.

Demeter Sonrası Çatışmalar

Önümüzdeki beş yıl içinde, Frontier’de büyük bir değişiklik meydana geldi. IMC takviyeleri için beklenen iki yıllık süre, görünürde hiçbir rahatlama belirtisi olmadan geçtiğinden, AI Spyglass liderliğindeki Kalan Filo kuvvetleri , Milis gezegenleri ve benzer gezegenler üzerinde sayısız kaynak baskınları düzenlemeye başladı. Bu, ARES Bölümü gibi birçok birimin AI’ya karşı savaşmaya başlamasıyla, Frontier’deki IMC güçlerinde bir kırılmaya yol açtı.

Bu arada, Milisler , IMC’nin kitlesel insan kayıplarının ardından çok bağımlı hale geldikleri Spectre tedarikini kesmeye çalışan Zone 18 ve Hammond Robotics Corporate HQ gibi IMC robotik fabrikalarını hedef almaya başladı . Milis ayrıca kendi Titanlarını ve savaş gemilerini inşa etmeye başlayacak ve sonunda Sınır’ın dörtte birini IMC’den geri aldı.

Operasyon: Broadsword

Sonunda, Milisler, IMC kuvvetlerini daha fazla geri çekmek için bir dizi itme olan Operasyon: Broadsword’a başladı. Bu süre içinde, IMC süper silahları için bir dizi test alanını araştırıp yok etti ve sonunda (inanılan) hafifçe savunulan Typhon dünyasına yönlendirildi . Bunun yerine, 9. Milis Filosu yok edildi ve General Marder ve Fold Weapon’ın elinde Milis Karargah Harmony’nin tamamen yok edilmesi Jack Cooper ve BT-7274 tarafından kıl payı önlendi.

Frontier Savaşının Sonu ve Apex Oyunları

Typhon Savaşı’ndan sonraki on beş yıl içinde, Frontier Savaşı sona erdi; Kesin koşullar bilinmemekle birlikte, IMC nihayetinde yenildi ve hem IMC hem de Milis, savaşın harap ettiği Frontier’den ayrıldı ve bölgeyi kendi kendini yönetmeye bıraktı. Savaş sonrası temizlik ve göçler sırasında, Frontier’in Outlands olarak bilinen bir uç bölgesi , Apex Games olarak bilinen popüler bir rekabetçi kan sporunun yükselişini gördü. Kuben Blisk tarafından kurulan Apex Games , şöhret, para ve şan için rekabet etmek için Frontier’in dört bir yanından eklektik bir rakip ve Efsane kadrosu çekti.

Apex Legends’ın piyasaya sürülmesinden itibaren, mevcut yılın kanonik olarak 2733 olduğu ve Frontier Savaşının yaklaşık on yıl önce sona erdiği ve Titanfall olaylarını 2700’lere kadar koyduğu doğrulandı. Bu, Loba’nın babası Marcos Andrade’nin 2702 yılında yüksek profilli bir hırsızlık yaptığını ortaya çıkaran Apex Legends Dördüncü Sezon sinematik fragmanında pekiştirildi. Marcos’un Loba henüz çocukken öldürüldüğünü düşünürsek, bu neredeyse doğrulanıyor. 28. yüzyılın ortaları olarak mevcut zaman çerçevesi. Ayrıca, insan bilincinin 2420 yılında dijitalleştirilmesi ve bir Simulacrum kasasına aktarılmasıyla yaklaşık 300 yaşında olduğu doğrulandı. The Syndicate’e resmi olarak katılmadan önce gezegen Salvo’nun 2722’de örgüte üyelik teklifini reddettiği söylendi. Ta ki sonrasında 2730 lu yıllarda Salvoyla syndicate arasında anlaşma yapılarak Fuse’un ve Mad Maggie’nin Apex Oyunlarına dahil edilmesine neden oldu.

Özet:

Dünya merkezli şirket IMC kuruluyor ve Jumpdrive teknolojisinin gelişmesiyle uzayda kolonileşme işlemi başlıyor. Daha sonra IMC’nin aç gözlülüğü düşmanlarını doğuruyor ve bölünmeler, savaşlar meydana geliyor. Bunun sonucunda çok sayıda örgüt,takım ve şirketler doğuyor teknoloji geliştikçe gelişiyor The Frontier keşfediliyor ve koloniler başlıyor. Koloniler kendi dünyalarında yeni şirketler yeni takımlar ve tonla teknoloji üretiyor. IMC’nin gaddarlığını gören milisler ordan burdan adam toplayarak savaş çıkartıyor. Yüzyıllar süren savaşlar sonucunda TYPHON gezegenin yok edilmesiyle birlikte IMC ortadan kayboluyor. Daha sonra geriye kalanlar savaşın sonunda Outlands’a çekiliyor. Çünkü temiz ve güvenilir tek bölge orası oluyor. En sonunda Kuben Blisk eşliğinde Apex Oyunları kuruluyor Outlands’ın dört yanından efsaneler buraya katılıyor.

Apex Oyunları başlangıçta Solace gezegeninde bulunan bir ada olan Kings Canyon’da düzenlendi . Oyunlar için arena inşaatı bir süre 2727’de başladı ve bir yıl sonra tamamlandı, bu süreden sonra oyunlar muhtemelen başladı. Kings Canyon’daki arena, adanın Repulsor Tower’ına Crypto tarafından yapılan bir saldırı , vahşi yaşamın girişine izin vererek harap bir arenayla sonuçlanana kadar 124 sezon boyunca kullanıldı.  Devam etmekte olan maç durduruldu ve efsaneler tahliye edildi. Sendika, saldırıdan sonra oyunları askıya aldı ve izleyiciyi artırmak ve adayı istila eden vahşi yaşamı kontrol altına almak için arenada çeşitli değişiklikler yapmaya başladı. Oyunların  yeniden başlamasının ardından arenada çeşitli rahatsızlıklar bildirildi ve bu da Syndicate’i oyunları Talos gezegenindeki başka bir arena olan World’s Edge’e taşımaya zorladı . 

Bu hareketin ardından , artık feshedilmiş IMC’yi oluşturan şirketlerden biri olan “yeni” Hammond Robotics ile bir sponsorluk yapıldı. Bu , Hammond Robotics’in sponsor olduğu bir efsane olan Forge’ın piyasaya sürülmesi ve Planetary Harvester’ın World’s Edge’e tanıtılmasıyla aynı zamana denk geldi. Ancak oyunlara girmeden önce Revenant tarafından öldürüldü . Bu, Hammond tesislerinde bildirilen çeşitli hırsızlıkların ve Revenant’ın hem Syndicate hem de Hammond’a karşı bir intikamı olduğu gerçeğinin yanı sıra, Jacob Young ve Cheryl Amacci , onun oyunlara katılmasına izin vererek simulakrumları kontrol altına almanın bir yolunu buldular.

 

Oyunun hikayesi gün geçtikçe gelişmeye devam ediyor. Bu yazı sadece Apex oyunlarının başlangıcının sebebini ve evrenin geçmişini anlatıyor. Oyunun içindeki karakterlerin hikayesini anlatan yazımız ayrı olarak paylaşılacaktır. Çok karmaşık bir hikayeye sahip olduğunun farkındayım ama gerçekten öyle. Respawn tarafından yazılmış bir kaynak yok tamamen titanfall oyunlarında olan hikayelerin ve ordan burdan edinilen bilgilerin karmasıyla oluşmuş bir hikayesi var. Tamamen  uzak gelecekte geçen bir bilimkurgu hikayesi diyebiliriz. Kolonileşme sonucunda ortaya çıkan dünyalar, silahlar teknolojiler, savaşlar sonucunda duraksanmış bir hayat sonucunda milleti eğlendirme amacıyla kurulmuş bir kan sporunun oluşmasını anlatıyor. Burda önemli olan nokta son savaş sonucunda Typhon gezeginin yok edilmesi ve savaşın Jack Cooper tarafından bitirilmesi olabilir.

Dediğim gibi derli toplu bir hikayesi yok tamamen karman çorman bir hikaye umarım azda olsa kafanızda bir şeyler netleşmiştir. İlerde respawnın belgelendirerek açıkladığı oyun içi hikaye  olayını size ayrı bir yazıyla paylaşacağız.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere kendinize iyi bakın..^^

Kategoriler

Discord Sunucumuza Katıl

Arama yapmak için "Enter", çıkmak için "ESC" tuşun basın